Obniżki i dzielnica Glifada

Ekptosis obniżki przeceny sales

Dziewczyny, dziewczyny dzisiaj zaczęły się obniżki w Grecji a tak mi się przynajmniej wydaje. Poszłam dzisiaj na spacer dlatego że pomimo że w Grecji dzisiaj jest deszczowo( A ja uwielbiam deszcz bo przypomina mi to Polskę i powietrze tak świeżo pachnie pachną drzewa pachnie ziemia powietrze jest takie elektryczne wszystko dookoła jest takie świeże ,czyste,) to majówka była całkiem fajna, ale dzisiaj to już zupełnie inna pogoda nie ma w ogóle nie było widać ani nieba ani słońca niebo było pomarańczowo niebieskie i zaczęło padać  piaskiem który przywiał wiatr znad sahary więc doszłam do wniosku że pójdę na spacer i pooglądam sklepy i może coś kupię i usiądę potem na kawę i zauważyłam że zaczęły się obniżki dużo rzeczy było przecenionych zresztą nie tylko w Zara, kupiłam sobie bardzo fajne spodnie Marks Spencer chyba początkowa cena była ponad 40 € a ja kupiłam za 25. I sukienkę w biało czerwone pasy na lato, bardzo dobra jakościowo też coś około 25 € nie wiem czy była przeceniona ale myślę że na Mark Spencer to bardzo dobra cena. I plecak bo bardzo modne są teraz plecaki, w Grecji ostatnio wszyscy noszą się na sportowo z 50 € za 45 więc żadna to obniżka ale zawsze coś, w innych sklepach też zauważyłam że zaczynają robić przeceny po 20 %30% 50% W Zara widziałam zimowa  kolekcje i chyba letnią z poprzedniego lata do 70% obniżki na ulicy Ermu .Kupiłam też krem do twarzy szminkę i jeszcze szczoteczkę do zębów. Tak więc znowu jestem bez grosza goła i wesoła jak zwykle przez cały miesiąc pewnie będę klepać biedę i jeść ziemniaki z cebulą zagryzając pomidorami i polewając sobie to wszystko oliwą z oliwek bo tego zawsze w domu mam w nadmiarze, ale nowe ciuchy mam. To te spodnie co poniżej ale na mnie i tak wyglądają o wiele lepiej to jest bardzo fajny materiał co prawda jest to polyester 100% ale jednak poliester a poliester jest różnica w jakości ten jest chyba lepszy gatunkowo. Ma dwie kieszenie po bokach gumkę oraz sznureczek w pasie i bardzo ładnie układają się na tyłku a to najważniejsze przecież. Napiszcie dziewczyny czy lubicie przeceny? czy chodzicie po sklepach ? Kupiliście sobie coś fajnego ostatnio? wydajecie kupę kasy a potem klepiecie biede tak jak ja. A może wyjeżdżacie do Berlina albo do Londynu ja niestety na razie chodzę tylko po Atenach.

Eleganckie sklepy Glifada

A dzisiaj wam napiszę o sklepach w fajnej dzielnicy i jeżeli ktoś ma luzem parę tysięcy euro można śmiało iść na zakupy .Dzielnica nr 1 dla mnie którą uwielbiam i bardzo lubię tam chodzić właściwie co sobotę tam jestem chyba że leje jest Glifada bardzo elegancka i nowoczesna dzielnica dużo piłkarzy dużo sportowców celebrytów, aktorów generalnie ludzi którzy mają forse, mieszka tam też całkiem sporo Rosjan i innych obcokrajowców ta dzielnica często nazywana jest Miami Aten są tez turcy, arabowie jest międzynarodowo ale drogo. I pomimo że kryzys dopadł Grecję już kilka lat temu i ceny mieszkań bardzo pospadały w dół w centrum Aten to na Glifadzie ceny dalej są takie wysokie jak były przed kryzysem a chętnych bardzo dużo żeby tam zamieszkać.

Ulica ze sklepami nazywa się Lambraki i ciągnie się od morza aż właściwie do dzielnicy Wula .Właściwie to jest mnóstwo różnych sklepów nie tylko drogie jest Zara jest Bershka ,Pull and Bear,Massimo Dutti ,Sisley, Miss Sixty , H&M ,Lynne ,Online , grecki sklep z ciuchami Celestino i BSB.
Jest nawet Lidl (hi hi) ale Lidl jest na ul Wuliagmenis a właściwie obok Lidla jest supermarket sklavenitis a nad supermarketem sklavenitis jest Mark Spencer który ma przez cały rok 25% zniżki są też jakieś tańsze sklepy z butami i to są te tańsze sklepy aaa jest i Mango a z droższych jest Rolex, Hugo Boss, Juicy couture Sephora ,Hondos Center z kosmetykami ,Nak i Kalogiru z drogimi butami Prada ,Ysl i tak dalej .Jest też kilka mniejszych centrów handlowych właśnie na tej głównej ulicy chyba nawet widziałam Louis Vuitton. Widziałam też kilka sklepów złotniczych.I właściwie wszystko co trzeba kobiecie do szczęścia to tam na pewno znajdzie.Żyć nie umierać oczywiście jeśli ma się karty kredytowe albo plik po 100 €.

A gdy obejrzę juz wszystkie sklepy i zajrzę do każdej dziury czasami coś kupię czasami nic , chodzę tam i z powrotem do 17:00 18:00 po południu gdy zamykają sklepy kupuje sobie wtedy kawę, jakieś ciastko bo jest tam kilka piekarni i całkiem sporo sklepów z jedzeniem na wynos więc idę sobie nad morze pooglądać łódki i jachty bogaczy kilka lat temu słyszałam że zacumował tutaj Roman Abramovich swoim statkiem a chyba rok temu jakiś szejk z Kataru razem ze swoimi żonami i córkami. A czasami po prostu siadam sobie na piasku piję kawę zagryzam ciastkiem i obserwuje ludzi jeżdżą na rowerach wychodzą z pieskami ćwiczą biegają, chodzą na nordic walking jest bardzo bardzo fajnie zwłaszcza latem. Jeśli ktoś z was ma ochotę i przyjedzie do Aten na wakacje glifada jest bardzo fajną dzielnicą jest sporo hoteli kilka darmowych plaż kilka też płatnych mnóstwo sklepów, tawern ,piekarni restauracji ,puby można bardzo fajnie spędzić czas. Do Glifady można dojechać taksówką z lotniska pewnie ze 100 € będzie kosztować albo nawet więcej bo to jest zupełnie po drugiej stronie Aten można też wziąć metro z lotniska i dojechać do stacji Eliniko oczywiście trzeba się przesiąść w metrze pod ziemią na stacji Sindagma.Z Eliniko najlepiej wziąć taksówkę nie jest daleko, bo podjechać kilka przystanków autobusem a potem iść cały czas w dół w stronę morza ale ogólnie tego nie polecam jeżeli ktoś nie zna aten drugą możliwością jest wziąć metro wysiąść na stacji syntagma i wziąć tramwaj który jedzie do samego centrum Glifady tam właśnie gdzie są sklepy i hotele bilet na tramwaj kosztuje chyba coś ponad 3 € raz w życiu jechałam jedzie się dość długo ale dojeżdża do samego centrum .Poniżej są linki hoteli drogich i tańszych i jest też arbib gdzie można w logicznych cenach znaleźć sobie pokój albo mieszkanie na wakacje.

https://www.tripadvisor.com.gr/Hotels-g562630-Glyfada_Attica-Hotels.html

https://www.hotelscombined.gr/Place/Glyfada.htm

https://el.hotels.com/de1639696/xenodocheia-glyphada-ellada/

https://www.airbnb.gr/s/Glyfada–%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1

2 myśli na temat “Obniżki i dzielnica Glifada

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.