Greckie ciucholandy cz.1

Co robić w Atenach oprócz chodzenia po muzeach? Ateńskie ciucholandy szmateksy lumpeksy second handy.

Na pewno każdy z was ma swoje ulubione ciucholandy w Polsce w Warszawie w Krakowie i w innych miastach w Atenach też posiadamy takie sklepy potwierało sie ich mnóstwo w ostatnich kilku latach właśnie podczas kryzysu wcześniej nie pamiętam nie widziałam tego typu sklepów w Atenach Najlepsze ciuchy widziałam na lato w sumie to nie ma się co dziwić bo to jest Grecja jest gorąco dużo fajnych markowych podkoszulków, koszulek, letnich sukienek ,szortów, spodni lnianych właściwie większość tych rzeczy z tego co zauważyłam to są markowe ciuchy głównie z Amsterdamu ze Szwajcarii i z Londynu ale zazwyczaj najwięcej właśnie widziałam ze Szwajcarii bardzo dobrej jakości właściwie to wyglądało to na odrzuty albo po prostu to co pozostało w sklepie i się nie sprzedało nie widziałam żeby te rzeczy były używane i jakieś zniszczone zazwyczaj były nowe udało mi się nawet kupić bardzo ładną koszulkę na lato różową z delikatnej jedwabnej musliny to jest chyba  po polsku nie wiem ,jedwabna koszulę białą elegancką lnianą sukienkę na lato torebke Prada nie wiem czy oryginalna mam nadzieję że tak ale nawet jeśli jest nie to myślę że i tak się opłacało co prawda torebka kosztowała 200 € prawie jak nowa także może i być podróbka , kilka letnich podkoszulków z prawdziwej bawełny egipskiej jeansy diesel ,Miss Sixty nowe a w zimie kupiłam sobie z prawdziwej wełny kilka eleganckich swetrów i golf za 5 €. Widziałam też płaszcze Burberry nie wiem czy oryginalne kurtki ze skóry apaszki, płaszcze wełniane raz nawet widziałam płaszcz Max Mara ale niestety nie był w moim kolorze więc go nie kupiłam a szkoda bo kosztował 15 € potem żałowałam trochę mogłabym do tego dobrać jakąś granatową apaszkę albo coś bardziej kolorystycznego dla mnie i mogłoby to wyglądać bardzo fajnie. Wiec chciałam napisać o kilku ciucholandach w których sama byłam i kupiłam parę rzeczy cena od 1e do 5 €


Gabriella i jest to outlet

Do  do którego czasami chodzę jest na ulicy filolau na dzielnicy Pankrati  przed sklepem z zabawkami Jumbo są tam i fajne ciuchy właśnie kilka oryginalnych udało mi się tam kupić po drugiej stronie ulicy idąc w górę jest następny sklep z używaną odzieżą na samym rogu pięknie odnowiony wymalowany tam już są bardziej takie jakościowe niezbyt chociaż widziałam w lecie sukienkę Dolce Gabbana nie wiem czy oryginalna.  Był też jeden sklep tej samej sieci na dzielnicy Virona ale go zlikwidowali zrobili sobie teraz z niego Studio wyborcze. .


Outlet Eolu i Ermu

ermu
ermu

Kolejny sklep który jest bardzo fajny i ogromny posiada 2 piętra jest na ulicy  Ermu Niedaleko parlamentu. Jest tam zawsze cała masa turystów widok na Akropol , na stare miasto czyli na Plaka.  No więc Idąc prosto ulicą ermu w dół w stronę monastiraki mijamy pośrodku maleńki kościółek za kościółkiem w lewą stronę jest ulica AIOLOU  czyli Eolu po polsku jest sklep który się nazywa Outlet ale outletem nie jest na dole na parterze jest kawiarnia można coś zjeść i wypić kawe ,a pierwsze i drugie piętro jest cała masa ciuchów letnich i zimowych piżamy kapelusze stroje kąpielowe czego dusza zapragnie, buty większość tych ciuchów jest z drugiej ręki i to widać ale widziałam też całkiem nowe buty ze skóry w pudełku z metką .I jeżeli ktoś potrzebuje ciuchy na już a nie chce wydawać  w drogich sklepach można tam wpaść i sie obkupic.



Ciuchy na kg. Monastiraki ul Ermu 120

O którym słyszałam ale nigdy tam nie byłam są ciuchy na kilogramy na na dzielnicy monastiraki jest to stara dzielnica bardzo turystyczna słyszałam bardzo dobre opinie także jeżeli ktoś będzie w Atenach i będzie miał ochotę jest niedaleko można wstąpić.


Plac Amerykis sklepy

Kolejny sklep który wygląda porządnie i w którym kilka razy byłam i zdumiona kupiłam kilka wełnianych swetrów jest na ulicy patision dokładnie naprzeciwko muzeum archeologicznego jest to duży sklep na rogu i ma bardzo porządne ciuchy idąc dalej cały czas prosto dochodzimy do placu Ameryki która mnie tak między nami nie jest ciekawą dzielnicą i raczej nie radziłabym się tam zapuszczać po zmroku chociaż latem może być inaczej. Jest tam całe mnóstwo sklepów z używaną odzieżą. Chyba z 30 widziałam do kilku weszłam bo byłam ciekawa zobaczyć jak to tam jest ale widać że są używane ciuchy zresztą koło placu Omonia dokladnie za sklepem z kosmetykami Hondos Center też jest kilka sklepów ale tam raczej tez nie ciekawie chociaż widziałam Tommy hilfinger Inne marki .

Gizzia

Zapomniałam dodać że na dzielnicy Pankrati naprzeciwko bershka też jest 1 ciucholand cypryjski. I są tam torebki kapelusze dużo wełnianych płaszczy i ceny chyba tak do 15 €

3 myśli na temat “Greckie ciucholandy cz.1

    1. Oj tak torebka Prada chciałabym tak jeszcze złowić Chanel oryginalne Ale bym była szczęśliwa bo w sklepie niedaleko mojego domu ceny zaczynają się od 5000 € za torebkę Chanel także na razie Mogę sobie pomarzyć.

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.